Muffinki z nadzieniem czekoladowym


Sposobów przyrządzania tych ciastek w kształcie babeczek jest dużo i każdy inny. Oryginalny przepis na te Muffiny znalazłam tu . Szukałam zupełnie czego innego i trafiłam na niego przypadkiem. Bardzo szybki i prosty do przygotowania. Dodałam tylko do środka po kostce czekolady orzechowej, bo akurat taką miałam, ale myślę, że można również dodać dżemu, budyniu czy bakalii. Pewnie następnym razem spróbuję innego przepisu z innym nadzieniem :)


Składniki :
  • 1 i 3/4 szklanki mąki
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej (nie dodałam )
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1/3 szklanki oleju
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 jajko
  • 3/4 szklanki mleka
  • tabliczka czekolady

Suche składniki : mąkę, proszek, sól, cynamon i cukier wymieszać w jednej misce. Mokre : olej, jajko i mleko w drugiej. Następnie razem połączyć. Na spód foremek wyłożyć część ciasta, na to kostkę czekolady i znów ciasto. Piec w temperaturze 190C przez 25min. Dowolnie udekorować. 

Smacznego :)


Komentarze

  1. Już kiedyś takie zrobiłam. Tylko nie przesadźcie z czekolada bo wypłynie dołem i się spali. Można dać po dwie kostki czekolady np. białej i mlecznej. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie dałam po jednej kostce czekolady...ale dwie różne to też super pomysł :)

      Usuń
  2. Ile muffinek wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam dokładnie, zależy jakiej wielkości foremek używamy, ale myślę że tak ok.12 -15 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam z czekoladą i dżemem borówkowym. Nie dodałam gałki muszkatołowej. Pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. 40 yr old Health Coach I Phil Tolmie, hailing from Vanier enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Shopping. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Ferrari 275 GTB/4. swietna strona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty